Klacht indienen
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over uw behandeling of over de manier waarop u bent benaderd.
Wij horen graag als u ontevreden bent en vragen u om uw ervaringen en klachten bij ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om onze kwaliteit te verbeteren.
Wat kunt u doen?
Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken therapeut.
Klacht indienen?
Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Lost dit uw probleem niet op, dan verzoeken wij u ons een mail te sturen en uw klacht kenbaar te maken. Deze mail kunt u sturen naar info@ijsselsteinfysio.nl met in het onderwerp; klacht en de betreffende therapeut.
Een van de andere therapeuten van Fysiotherapie De Dijken zal dan zal vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een gesprek met u aan te gaan.
Als u zich daar zekerder bij voelt, kunt u een bekende uit uw familie- of vriendenkring vragen hierbij aanwezig te zijn. Wij streven ernaar dit gesprek zo spoedig mogelijk, liefst meteen bij melding van de klacht, te laten plaatsvinden. Onze doelstelling is de klacht goed helder te krijgen en samen met u tot een oplossing te komen naar ieders tevredenheid. Mogelijk is hiervoor een vervolggesprek noodzakelijk.
Via het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) is het ook mogelijk een bemiddelingsgesprek aan te vragen.
Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken therapeut.
Externe klachtenregeling
Als na afronding van de klachtenprocedure uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u een beroep doen op de externe klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Deze regelingen zijn gebaseerd op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg.